פריחה אדומה עם קשקשקים רצינית בפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 44+ קצת תפקודי הכבד שלי גבוהים-אני שומרת דיאטה כמה שאפשר אני עושה טיפולי פנים אצל קוסמטיקאית טובה במכון נקי ומסודר לחלוטין עכשיו הפסקתי עקב פריחה בפנים שהיתה לי לפני חודשיים בערך וחלפה בעזרת משחה אנטיביוטית בטא קרוטן שנתנה לי רופאת העור ואני עושה מידי שבוע טיפול הידרותרפיה במים - ממה זה יכול להיות ומה זה לדעתך אני יודעת שקשה בלי לראות אך לאיזה מחלת עור הפריחה הזאת הכי מתאימה וממה היא נגרמת לדעתך אשמח לקבל התייחסות תודה
הבאטקורטן שמרחת הכילה סטרואידים כמו משחות רבות שיש לרופא עור ואת בתמימות חשבת שזו משחה אנטיביוטית. את משלמת את המחיר של מריחת סטרואידים ועד לרגע זה לא ידעת את זה.