משהו מוזר בעור אצבע יד שמאל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 33 ולפני שבוע יצא לי משהו מוזר בעור אצבע יד שמאל - זה התחיל מנפיחות קטנה של כמו שלפוחיות קטנות כולל קצת גרוד ועקיצות. הרגיש לי כמו הרפס וכך חשבתי. שמתי פלסטר והורדתי אחרי שבוע. כעת זה נראה כמו שהתקלף או משהו כזה. נראה כמו פצע כוויה ורודה כהה שהתפשט לגודל גדול יותר כמעט פי שניים. מצורף תמונה. קצת (ממש קצת) כואב בנגיעה. מה זה יכול להיות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מיקום הפריחה פחות מתאים להרפס, אין ביכולתי לראות את התמונה. יש צורך בבדיקה רפואית אצל רופא עוד לאבחון הנגע. בהצלחה!