טיפולי פנים אצל קוסמטיקאיות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, רציתי לשמוע מה דעתך על כל הטיפולים החדשניים אצל קוסמטיקאיות. למשל: ויטמין c' טיפול עם חמצן, גלי רדיו... האם זה עושה משהו או סתם? לא הבנתי ממש את המנגנון של החדרת חומרים חיצונית דרךהעור ובייחוד את השימוש בסילון חמצן. כמו כן כיצד גלי רדיו גורמים לחיזוק שרירי הפנים? מה דעתך בנושא? ואילו טיפולים אכן יכולים לעזור לחידוש ומיצוק העור?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה מאוד על שימוש קבוע ברטין a, וטיפול בחומצה היאלורונית אצל רופא עור . ניתן לשלב טכנולוגיה כגון: לייזר, גלי רדיו ועוד. בהצלחה!