זיפים בלחיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 28, ובלחי אחת שלי יש אזור עם צמיחת זיפים מאוד מאוד נמוכה, אם קיימת בכלל. מבחינה אסתטית זה נראה לא טוב כאשר הזיפים קצת גדלים. שאלתי בזמנו רופא עור שאמר שהבעיה נובעת עוד מההתחלקות העוברית וכנראה אין שם בכלל סיבי שערה. מזה כמה חודשים אני מורח מעט קצף הרגיין על המקום, יש אולי שיפור מאוד מינורי בשערות "חלשות" ובהירות אבל זה ממש לא משמעותי. העניין הזה מאוד מפריע לי מבחינה אסתטית. אני לא רוצה לוותר בקלות. רציתי לשאול מה הם הפתרונות, הרפואיים והלא-רפואיים למצב כזה. אשמח לשמוע תשובתך בעניין. בתודה והערכה, יניב.
שלום, במודה ואין התקרחות ממוקדת לא ידוע לי על טיפולים נוספים, קצף מינוקסי עשוי לעזור, בנוסף ניתן להשתמש בשמפו מיוחד על בסיס קופאין לעידוד צמיחת השיער. בהצלחה !