קעקוע כתם ותיק מסוג PIH
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כבר שנים שיש לי כתם חום דיי גדול ומכוער ליד בית השחי כתוצאה מדלקת שהייתה לי באיזור (PIH). ניסיתי כל מיני טיפולים להסרתו אולם אף אחד לא עזר, ועדיין אינני מצליח להשלים עם הכתם הזה לשארית חיי. האם אפשר לעשות עליו קעקוע? מה הסיכונים? אני חושב שהאיזור עדיין קצת רגיש (למרות שעברו כמה שנים טובות מאז הופעותו). אני מניח שהכתם עמוק מאוד - האם קעקוע באמת יצליח להתגבר עליו (שכן הוא בשכבות העור החיצוניות יותר)? תודה!
לא מומלץ
האם יש לך המלצה לטיפול? השתמשתי בהידרוקוינון (8%) למשך כמה חודשים בלי שום שיפור. הומלץ לי טיפול IPL אך נאמר לי כי יתכן שזה אף יחריף את הכתם ולכן קצת חושש מלנסות. היתכן שאין בכל עולם הרפואה המודרני של היום דרך להיפטר מעודף המלנין הזה שבעור?