ראקוטן ומשחות- טיפול באקנה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השתמשתי במשחות מסוג רט-אויט ודואק (שסייעה לי הרבה יותר) במשך 4 חודשים עד היום ואני רואה שיפור משמעותי ובכל זאת קיבלתי מרשם לראקוטן. רציתי לשאול האם השימוש שנעשה במשחות יפחית את התופעות לוואי של ראקוטן? -הבנתי שמדובר באותו חומר פעיל שיש בראקוטן, רק כמשחה למריחה -כבר יצאו לי המון פצעים מאז שהתחלתי בחודשיים הראשונים ואז נרגע המצב. מעבר לזה העור התקלף המון וגם זה התאזן.
שלום, ישנן נגזרות שונות של רטין A, טיפול ברואקוטן מתאים לאקנה בינוני-קשה, לעומת טיפול מקומי ( בנגזרות שונות כגון: אדפרין, לוקסיד, רטוויט) שמתאים לאקנה קל יותר. במידה וישנה תגובה טיפול ממליצה להמשיך. בהצלחה !