הרפס ותינוק בן יומו הדבקה בוירוס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי הרפס בשפה העליונה, מזה מספר ימים. ההרפס יבש ברובו ואין לי עיקצוצים . לצערי ,נאלצתי להיות עם כלתי מספר שעות בחדר עם התינוק כדי לעזור לה אחרי קיסרי. כל פעם שטיפלתי בתינוק שטפתי ידיים עם אלכוהול לפני. האמא היתה מודאגת מאוד שאדביק את התינוק (לא נישקתי אותו ) וגם אני מבינה ,שזו היתה טעות להשאר והייתי צריכה לעזוב ,כדי לא לסכן את התינוק.הענין מייסר אותי מאוד. וקשה לי עם זה. שאלתי :האם יש סיכוי שהתינוק נדבק בנגיף , ואם כדאי לעשות פעולות כלשהן להבטיח שלא היתה הדבקה, אשמח לתשובה מהירה
לקריאה נוספת והעמקה
הנגיף עובר במגע עם רוק, שתיה באותה כוס, נשיקה וכדומה