שאלה בנוגע לשלב מקדים לפצעי לחץ
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 70 ולאחרונה החלה אדמומיות בישבן (שלב מקדים לפצע לחץ). נאמר לי כי עלי להימנע ככל הניתן מישיבה מאחר וברגע שנוצר פצע לחץ, קשה עד בלתי אפשרי לרפאו. אינני מסוגלת לעמוד לאורך כל היום ומצד שני כמובן שאינני מעונינת כי יווצר פצע לחץ. יש לציין כי קניתי כרית מיוחדת לישיבה. מבקשת לדעת כמה זמן ברצף ניתן לשבת והאם ישנו פתרון נוסף שיאפשר לי לשבת זמן ממושך יותר.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מומלץ לקום כל שעה שעתיים במהלך היום, להשתמש במזרן מיוחד. בשלב זה ממליצה למרוח דרמגרן B פסטה. בהצלחה!