תודה, מאוד הגיוני
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על עזרתך ותשובתך המאוד הגיונית ומספקת, להזכירך בחור בן 35 עם תחילתה של השיבה.. ידוע לי על ירידה במערכת החיסון, כך שזה ככל הנראה קשור לעניין ה-PPD שהזכרת, אבדוק זאת לעומק יחד עם מומחה לאלרגיה. במידה וזה אכן יהיה זה לצערי, האם ישנם ערכות/תכשירים נטולי PPD או משהו "בסגנון" שאת מכירה, אפילו שלא יהיה קבוע, כגון מחפיפה לחפיפה, יותר עדינים ופשוטים, משהו יותר מומלץ וידידותי ,בהמלצות רופאי עור" :) וכדומה..? שוב תודה מראש - עזרת לי מאוד!!
לא ידוע לי