בעייה בראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוך כמה זמן אמור להיות שיפור בסבוריאה בראש אחרי שימוש של חודש בקטוזול+בטאקורטן ? הם באמת עוזרים לגירודים ?
לא רק שלא תראה שום שיפור והשיפור שתראה יהיה למראית עין בלבד אתה צפוי למרבה הצער להתלקחות והחמרה קשה בעוצמה חזקה. הסיבה : הטעות שלך אתה מרחת סטרואידים חזקים מבלי לדעת שאסור למרוח סטרואידים וגרוע מכך אתה מרחת חודש ( זה הרבה הרבה זמן ) לפחות עכשיו אתה יודע למה לצפות כדי שלא תופתע. מצער מאד לומר לך את זה.
שלום, במידה ואין הטבה לאחר חודש, ממליצה לפנות שנית לרופא עור. ישנם תכשירים נוספים לשימוש מקומי , ממליצה לנסות תכשיר בשם דיפרוסליק בשילוב עם שמפו ניזורל וסבוסל.