בעייה בראש

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

11/11/2017 | 14:54 | מאת: ברי

תוך כמה זמן אמור להיות שיפור בסבוריאה בראש אחרי שימוש של חודש בקטוזול+בטאקורטן ? הם באמת עוזרים לגירודים ?

לקריאה נוספת והעמקה
12/11/2017 | 04:03 | מאת: ענת

לא רק שלא תראה שום שיפור והשיפור שתראה יהיה למראית עין בלבד אתה צפוי למרבה הצער להתלקחות והחמרה קשה בעוצמה חזקה. הסיבה : הטעות שלך אתה מרחת סטרואידים חזקים מבלי לדעת שאסור למרוח סטרואידים וגרוע מכך אתה מרחת חודש ( זה הרבה הרבה זמן ) לפחות עכשיו אתה יודע למה לצפות כדי שלא תופתע. מצער מאד לומר לך את זה.

15/11/2017 | 15:50 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, במידה ואין הטבה לאחר חודש, ממליצה לפנות שנית לרופא עור. ישנם תכשירים נוספים לשימוש מקומי , ממליצה לנסות תכשיר בשם דיפרוסליק בשילוב עם שמפו ניזורל וסבוסל.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה