טיפול בפוליקוליטיס בגב ובידיים תודה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרסמתי פה שאלה מקודם. הרקע הוא: ש לי בחודשים האחרונים המון פצעים בגב. לאחרונה הפצעים התפשטו גם לאיזור הישבן והידיים. הייתי אצל רופא עור שאמר שמדובר בפוליקוליטיס. הוא הביא לי אנטיביוטיקה בשם מינוציקלין ומשחה בשם דואכ למשך חודשיים. אשמח לחידודים: 1)האם הטיפול בראשוני במינוציקלין 50mg הוא סביר? האם מומלצת אנטיביוטיקה אחרת עם פחות תופעות לוואי? כמו דוקסיציקלין? 2)והאם זה בסדר שאקח רק חודש למרות שהרופא המליץ על חודשיים? 3)האם הזיהום יכול לזלוג לקרקפת?
שלום, אין תשובה אחת ישנן גישות שונות בהתאם לתמונה הקלינית, גיל המטופל ועוד. ממליצה להיות במעקב מסודר ותחת טיפול להיבדק על ידי הרופא ועל פי המצב להחליט על המשך הטיפול /הפסקה / החלפה...