בטאקורטן - לעור הפנים

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

01/11/2017 | 17:54 | מאת: אילנה

שלום, אני סובלת מאטופיק דרמטיטיס מינקות. האם מותר להשתמש בבטאקורטן (קרם/משחה) על עור הפנים? אילנה

04/11/2017 | 08:07 | מאת: ענת

אם תמרחי בטאקורטאן בעור הפנים תגרמי לאסון ...כן..אסון מזל ששאלת את השאלה אחרת היית גורמת אטרופיה של העור ( נזק לעור מסטרואידים ). תחפשי בגוגל : קרם סבורם זה האתר עם קרם צמחי מעולה.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה