ראקוטן לטיפול באקנה בגיל מוקדם

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

28/10/2017 | 22:59 | מאת: דניאלה

שלום רבבתי בת ה13 סובלת מאקנה מרובה בפצעונים דלקתיים ניסינו טיפול באנטיביוטיקה שלא עזר הרבה וכעת רופאת העור ממליצה ראוקטן שאלתי היא האם זה בסדר להתחיל את הטיפול בגיל מוקדם ככ וגם לא ברור לי אם יש חשש כי הטיפול יפגע לה בתהליך הגדילה.

לקריאה נוספת והעמקה
29/10/2017 | 06:20 | מאת: ענת

רואקוטן לא תרופה תמימה וכדאי לך לבחון משהו אחר ומעולה לפני שאת נכנסת עם ראש בריא למיטה חולה. תחפשי בגוגל : אקנה שיטת RAM זה טיפול ברמה עולמית ואפילו יותר טוב מרואקוטן

31/10/2017 | 21:54 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, ממליצה להתחיל לאחר קבלת וסת.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה