נשירת ציפורניים בידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת השנה ו7, נשרו לה 2 ציפרוניים. ביד ימין בזרת, וביד שמאל בקמיצה. היא חלתה לפני כחודש וקצת בוירוס הפה והגפיים ועבר לה די מהר ללא טיפול קונבנציונלי. האם יש קשר ? לא נראה שקיבלה מכה באצבעות, אין שטף דם. הציפורן טרם החלה לגדול מחדש וכבר נשרה. ללא דם או התנהגות של אי נוחות אצל הילדה (מלבד הנשירה עצמה שלא היתה לא נעימה מן הסתם).אין לה איזשהם רגישויות והילדה בריאה בד"כ מלבד וירוסים של ילדים שתוקפים את כולנו. אשמח לדעת ממה נובע ואם יש צורך ללכת להמשך ברור. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
משנית למחלת הפה והטלפיים, תופעה זו נקראת אוניכומדזיס, אל דאגה.