אקזמה שחוזרת עם הפסקת טיפול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כ- 3 חודשים נאמר לי שהנגעים המגרדים שהופיעו לי הם אקזמה. קיבלתי משחה ששמה מאודכם ונאמר לי להשתמש בה לשבועיים בלבד ואחר כך למרוח קרם לחות. הנגעים אמנם נעלמו בתום שבועיים ואולם אחרי מספר ימים החלו לצוץ מחדש. וכך קרה גם פעם שנייה. מה עושים? פוחדת להשתמש כל הזמן במשחה הסטרואידית ומצד שני סובלת מגירוד בגוף. אודה מאוד על כל עצה שתוכל לעזור לי ועיין
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אקזמה של העור פירושו דלקת.דלקת עשויה להיגרם מסיבות רבות. בנוסף, יש לשלל רגישות לחומר מסויים על ידי תבחיני טלאי, ממליצה לפנות לרופא עור לאבחון סוג הדלקת. בהצלחה!