שימוש במשחה אפידו (חומצה רטינואית) וטיפולי לייזר בפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, אני עושה טיפולי לייזר בipl אצל יפה מקסימוב, ההפרשים בין טיפול לטיפול נעים בין חודש לחודשיים. אתמול קיבלתי מרשם לאפידו (דומה לרטוויט אך משלב גם בנזואיל פרוקסיד) על מנת לטפל באקנה קל. אשמח לדעת האם יש אופציה לשלב ביניהם כי אני יודעת שאסור להחשף לשמש בזמן שימוש בחומצה רטינואית. כלומר למשל לא למרוח את המשחה כמה ימים לפני הטיפול וכמה ימים אחרי? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
ממליצה להפסיק שימוש בג׳ל מספר ימים לפני הטיפול. יש למרוח רק בערב ולהקפיד על שטיפת פנים בבוקר ומריחת קרם הגנה.