גבשושיות על האף - מה הטיפול
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, כבר כמה חודשים שהבחנתי בהתעבות העף כמו גבשושיות על האף, טופלתי במשחות ולא עזר בכלל. זה נקרא RHINOPHYMA האם יש טיפול טוב לנושא או שאצטרך להתרגל שהאף שלי לא דומה לעצמו יותר. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
רוזציאה,המכונה גם אקנה של הגיל המבוגר מופיעה לרוב אחרי גיל 30. לעיתים מלווה בסומק, פצעונים קטנים וכלי דם מורחבים. במקרים קשים ישנו עיבוי של עור האף (רינופימה). ניתן לנסות תחילה טיפול ברואקוטן שעוזר באיזון של בלוטות החלב , במקרים קשים טיפול הלייזר משייף. בהצלחה!