יובש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כבר כמה זמן שיובש שנמשך ומציק למרות ששמה קרם פנים גם שם ובכל זאת לא עובר מה זה יכול להיות ומה אפשר לעשות ?
לקריאה נוספת והעמקה
כל הקרמים של מותגים לכאורה שיש בסופר פארם הם בדיחה למצבי יובש. יש שקרם פנים שהוא פלא ומעלים יובש בצורה מדהימה. הוא לא נמצא בסופר פארם אבל את יכולה למצא אותו בקלות. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור ברמה עולמית ( תשמרי במועדפים כדאי ) יש לך שם את כל המידע עם תמונות.
שלום, ניתן לנסות תכשירים עשירים בלחות של אקסומגה או לפיקאר לעור יבש