יובש

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

18/03/2016 | 18:46 | מאת: ליאת

יש לי כבר כמה זמן שיובש שנמשך ומציק למרות ששמה קרם פנים גם שם ובכל זאת לא עובר מה זה יכול להיות ומה אפשר לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה
19/03/2016 | 06:05 | מאת: טל

כל הקרמים של מותגים לכאורה שיש בסופר פארם הם בדיחה למצבי יובש. יש שקרם פנים שהוא פלא ומעלים יובש בצורה מדהימה. הוא לא נמצא בסופר פארם אבל את יכולה למצא אותו בקלות. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור תגיעי לאתר מחלות עור ברמה עולמית ( תשמרי במועדפים כדאי ) יש לך שם את כל המידע עם תמונות.

21/03/2016 | 10:09 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, ניתן לנסות תכשירים עשירים בלחות של אקסומגה או לפיקאר לעור יבש

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה