קרמים ציקלודרם וניזורל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר מיכל לפי האבחון של דרמטולוג - יש לי אדמומיות וקצת גרד, פטרת שמש וסבוריאה בפנים ובחזה ופטרת הגוף מופשטת במפשעה וכפות רגליים. דרמטולוג בקופת חולים רשם לי קרמים לשימוש, ציקלודרם וניזורל וכתב והסביר לי איזה מהם איפה ואיך למרוח. כך אני עושה כבר יומיים. השאלה שלי- צריבה וגירוי ופריחה ואדמומיות ותחושת עקצוץ, הם תופעות לוואי של קרמים אלו? התנגשויות בין התרופות הללו? או שאין בעיה עם זה שאני מורח אותם באותו יום במקומות שונים?
שלום, למפתח החזה והפנים קרם ניזורל ולמפשעה קרם ציקלודרם. במידה ויש גירוי המתבטא באודם, גרד או תחושת עקצוץ מומלץ להפסיק את הטיפול. ממליצה לפנות לרופא עור מטפל. בהצלחה!