HairGain - שאלה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי ד"ר מידן קיבלתי מרופאת העור שלי מרשם ל-HairGain קצף. אני מאוד מפחד מתופעות הלוואי האפשריות - נלחצתי מאוד מקריאת העלון. מה דעתך, האם יש סיבה לחשוש, ואם כבר אני שואל, האם יש טיפול דומה ויעיל עם פחות תופעות לוואי אפשריות? אשמח לדעתך. תודה רבה !
שלום, מינוקסידיל מיועד לטיפול באלופציה אנדרוגנית. זוהי התקרחות גברית טיפוסית הנראית כהידללות של השיער בחלקה העליון של הקרקפת, וליד הרקות (במפרצים).במידה וזוהי ההתקרחות ממנה אתה סובל ניתן להשתמש בתכשיר (קיים בספריי ובקצף) תכשיר זה יחסית נוח לשימוש היות וקיים בתצורת קצף ולא ספריי. תופעות הלוואי אינן שכיחות והתכשיר בטוח לשימוש. אפשרות נוספת הינה טיפול בכדורים בשם פרופציה. בהצלחה!