בעיית עור בפנים מתחת לאף

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

08/08/2017 | 00:39 | מאת: obarak

שלום, לפני כשנתיים וחצי התחלתי לסבול מאדמומיות חזקה באיזור שמתחת לאף, האדמומיות מלווה ביובש וקילופים+פצעונים קטנים גם על האיזור האדום וגם בסביבתו, ובנוסף תחושת חזקה של שורף. זה התחיל לי כשהייתי בהריון בזמנו רופא עור אמר לי שזה הורמונלי ויעבור לאחר הלידה, אך זה לא חלף ובעצם מאז אני סובלת מזה, יש זמנים שזה יותר חריף ויש זמנים שפחות , אך זה אף פעם לא נעלם. הייתי במשך השנתיים וחצי האלה אצל מספר רופאי עור, אחד אבחן כפטריה ונתן טבעקוטן-לא עזר, שני איבחן כסוג של אקנה ונתן מס' משחות שמתאימות לטיפול באקנה וגם הן לא עזרו. שלישי אבחן כאלרגיה עונתית אך לא הציע פיתרון, למרות שעקבתי וזה מחמיר לא בתקופות קבועות בשנה או במזג אוויר מסויים , אלא באופן רנדומלי לחלוטין. מה זה יכול להיות? מלבד זה שאסתטית זה נראה מזעזע , אני ממש סובלת כי זה שורף בטירוף. בנוסף קראתי לאחרונה על שמן המפ שיכול לסייע למקרים של בעיות עור,מה הדעה הרפואית לגבי שמן זה ? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2017 | 07:09 | מאת: ענת

יש לך כנראה סבוריאה ואת מרחת בתמימות טבעקוטאן שזה סטרואידים חזקים ואת מתפלא שמצבך מזעזע ? את לא יודעת שכל מריחת סטרואידים מכפילה כל מחלת עור עור ? תכנסי לגוגל ותרשמי - קרם סבורם זה קרם צמחי ברמה עולמית לסבוריאה .

08/08/2017 | 13:02 | מאת: obarak

אני משערת לפי התגובה שלך שאת לא רופאה, אני פרסמתי פה על מנת לקבל מענה מרופא. אני אמתין שיגיב לי מישהו מצוות הפורום.

11/08/2017 | 17:38 | מאת: ענת

נאיבית ברישיון את. אין כאן שום צוות בפורום . יש כאן רופאה אבל מה שיש לה להציע לך כמו כל רופא עור אחר הם משחות סטרואידיות שאת מהרגע שתמרחי אותם תשלמי בריבית ...דריבית..דריבית כפולה ומכופלת. למה ? ככה ! לרופא עור אין תרופות למחלות עור כבר 55 שנים שיש רק סטרואידים וקורבנות שלהם. נקודה ...עובדה . שלום ...

14/08/2017 | 18:17 | מאת: ד"ר מיכל מידן

אין לי ניסיון עם שמן זה . יתכן כי הנך סובלת מאטופיק דרמטיטיס, ממליצה על השלמת בדיקת רמת נוגדי IgE ותבחיני מטלית כולל לסדרת קוסמטיקה. ממליצה על תכשיר לשיקום העור כגון ציקלפלסט או ציקלפט. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה