אדמומיות בפנים וסבוריאה דרמטיטיס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר מיכל רופא עור הבחין אצלי אדמומיות בפנים וסבוריאה דרמטיטיס, בקרקפת פנים חזה ומפשעה. רשם לי קרם ניזורל לשימוש פעמיים ביום. שכחתי לשאול את הרופא- זמן שעות ההשפעה של קרם ניזורל מזמן המריחה וספיגה? פעמיים ביום זה אומר שכל פעם לשתוף עם מים וסבון מקומות אלו, לייבש ולאחר מכן למרוח? כמה שעות כל פעם אפשר להישאר עם קרם ניזורל עד המקלחת? תודה מראש על תגובתך. אתי בת 45.
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן למרוח ניזורל פעמיים ביום רצוי על עור נקי, אין צורך בשטיפה לאחר המריחה. תגובה לטיפול ניתן לצפות לאחר מספר ימים. זמן ספיגה , איני יודעת. בהצלחה!