חספוס בעור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב למומחית :) אשמח לקבל תשובתך בנוגע לתופעה של עיבוי העור / חספוס קל וכהה באיזור החיץ הקרוב לנרתיק איזור הפורשט (היכן "שמסתיימות" השפתיים הגדולות באיבר הנשי. ) כיצד נגרם ועל מה עשוי להעיד ? יש לציין כי אין שום תסמין שמלווה לכך וראיתי זאת במקרה .. לא כואב , לא מגרד - כלום . בחורה בריאה, לא קיימתי בעבר או מקיימת יחסי מין (דתייה).. אני מודה לתשובתך בעניין
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, עיבוי של בעור נגרם מגרד ממושך. במקרה שלך אינך סובלת מגרד או גירוי של האזור. ממליצה שנית לפנות לרופא נשים על מנת לבדיקה שגרתית. בהצלחה@