אלרגיה למזון ולכל מיני תרופות + פריחה וגרד

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

28/06/2017 | 11:25 | מאת: אלרגיה למזון ולכל מיני תרופות +פריחה וגרד

שלום דוקטור מיכל הייתי אצל אלרגולוג, הובחן אצלי אלרגיה למזון ולכל מיני תרופות ואורטיקריה כרונית במקומות אלו- ראש-קרקפת, פנים-סנתר, חזה, רגליים, קרסוליים וכפות רגליים. עד לביקור חוזר בעוד 3 חודשים, המליץ ורשם לי תרופה אריוס 5 מג פעם ביום. רציתי לשאול אותו, זה הכל דוקטור? תרופה אריוס 5 מג ביום, ישפר את מצב בריאותי? אדמומיות פריחה וגרד יעלמו לי במקומות אלו? ואני לא אסבול מהם כפי שאני סובל מהם עד היום? תרופה עם 5 מג משמידה וגם מונעת את חזרתם של פריחה וגרד כרוניים במקומות אלו ואחרים בגוף בעור? תוך כמה זמן מורגשת השפעה של אריוס 5 מג ואם אין בעיה עם קפאין ותא במהלך שימוש טיפול עם אריוס 5 מג. מודה לך מאוד מראש על תגובתך לשאלותיי. אילנה בת 50.

29/06/2017 | 21:36 | מאת: המלצה

אריוס זו תרופה להתמודד עם האלרגיה זה אנטי היסטמינים. וברגע שלא תהי תגובה אלרגית לא יהיו לך את כל הגירודים והפריחות על העור. את יכולה להשתמש גם בפניסטיל ג'ל קונים ללא מרשם רופא והוא גם נגד אלרגיות ועקיצות. מכיל גם אנטי היסטמינים למריחה חיצונית על העור. ומקל מאוד מניסיון.

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה