פטריות אדמומיות פריחה וגרד על הפנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור מיכל מזה כשלושה חודשים אני סובל מפטריות אדמומיות פריחה וגרד על הפנים. רופא עור בקופת חולים, בדק אותי והבחין בזיהום פטרייתי, פטרייה שטחית. רופא עור רשם לי קרם ניזורל 20 מג לשימוש פעמיים ביום. דוקטור מיכל, משעת מריחת קרם- תוך כמה זמן הוא נספג בעור? שעות ההשפעה שלו מזמן המריחה? אחרי כמה שעות אני אמור לשטוף לנקות פנים מקרם? הקרם ממשיך לטפל לעשות את עבודתו גם אחרי שאני מקלח ושותף מנקה אותו ? תודה רבה מראש לתגובתך על שאלותיי.
שלום, מומלץ למרוח את הקרם פעמיים ביום לשבועיים. איני יודעת את זמן מחצית החיים של הקרם וניתן להתייעץ עם רוקח או בעלון לצרכן של התרופה בהצלחה!