גוש שומני גדול תת עורי שהפך למודלק
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לבעלי יש מזה כמה שנים גוש שומני מתחת לעור בגבו. לאחרונה הגוש גדל והחלטנו להסיר אותו. אולם, בימים האחרונים האזור כואב מאוד, השוליים של הגוש הפכו לאדומים מאוד והאדמומיות מתפשטת. האם זה שכיח שגושים כאלה הופכים למודלקים? מה הטיפול המקובל - אנטיביוטיקה? למי עלינו לפנות לטיפול? אודה מאוד על תשובתכם
שלום, במידה ומדובר בליפומה , לרוב אין צורך בהסרתה אלא אם גדלה או מבחינה אסתטית. על פי התיאור שמסרת רושם כי מדובר בציסטה עורית או פילרית שהזדהמה ומומלץ לפנות לרופא עור לקבל טיפול אנטיביוטי. הטיפול המקובל בהמשך במקרה של זיהומים חוזרים הינו הסרת הציסטה בניתוח. בהצלחה!