שימוש מרובה בתכשירים דוחי חרקים המבוססים על DEET
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובל מבעיה מאוד לא שגרתית: עקיצות חוזרות ונשנות של פרעושים. אין לי כלב או חתול, והפרעושים עוקצים רק אותי ולא את האנשים האחרים בסביבתי הקרובה. הדבר קורה מדי קיץ, כל הקיץ, ובכל מקום: בבית, בעבודה ובחוץ. ככל הנראה משהו בסוג הדם שלי מושך אותם. הדבר היחיד שעוזר לי הם תכשירים המבוססים על החומר DEET, ובשמו המלא N, N-diethyl-meta-toluamide. החומר עוזר לשעות ספורות בלבד, כך שאני מורח אותו על הגוף ארבע פעמים ביום על בסיס יום יומי, כל הקיץ. השאלה שלי היא האם שימוש בתדירות תכופה כזו בטוח לשימוש? אני רוצה לציין שאין לי שום תופעות לוואי, כגון אדמומיות, גירוד או כל תופעה אחרת עקב השימוש המרובה. תודה רבה מראש על תשובתך!
ממליצה לברר מול החברה שמשווקת את התרופה בארץ.