פטרת ציפורניים טרביניאפין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן ד"ר, אני בן 23, אני סובל שנים מפטרת ציפורניים ברגליים, זה מפריע לי באורח חיים כי אני נורא מתבייש בזה. אחרי שהשתחררתי החלטתי לשים לזה סוף והלכתי לרופא עור, ובאותו זמן שהלכתי אליו גם הייתה לי בעיה של אקזמה ברגליים, הן גירדו לי בלי סוף, והוא המליץ לי לקחת טרבינאפין למשך 4 חודשים. בדיוק לפני יומיים סיימתי לקחת את התרופה, זה פתר לי לגמרי את בעיית האקזמה, אבל לגבי הציפורניים - זה עזר קצת (רואים בציפורן למטה שפתאום יש חלק שהוא יותר בהיר, בלי הפטרת) אבל בכל זאת, זה לא השיפור שרציתי אלא שירפא לגמרי. מה אני יכול לעשות מכאן? יש סיכוי שאצטרך שוב פעם לקחת את התרופה לעוד כמה חודשים? תודה רבה!
השיפור בכף הרגל מה שקראת אקזמה הוא זמני וגם בציפורניים זה זמני. לא מומלץ לחלוטין לחשוב בכיוון של טרבינפין בסבב שני. מה הפתרון ? אין פתרון.
יש פתרון נהדר ויעיל והכי חשוב לא תרופתי ולא רעיל לגוף, חפש בגוגל "פנגומט"