שאלה לגבי מחלת עור לבני
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בני עוד חודשים בן 12 יש לו שתי עשרה שבועות פיטריאזיס רוזטה אני במעקב אצל רופא עור כול חודש בצוואר היה לו מלא וזה נעלם אך יש לו בבטן בגב ברגלים עד מתי זה ימשך האים הילד יכול ללכת לבריכות ? מה עושים לזרז את ההחלמה אני מיואשת
שלום, מחלה זו נמשכת בין מספר שבועות למספר חודשים וחולפת באופן ספונטני ללא טיפול. ככל הנראה יש קשר ויראלי. במקרים קשים ניתן לטפל בפוטותרפיה, משחות סטרואידליות ואנטביוטיקה מסוג רוליד שעשויה גם לעזור. בהצלחה!
ללימור תחפשי בגוגל הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר וזו התרופה לפיטריאזיס רוזאה מרופא עור לא יצא לך כלום. הבן משלם את המחיר כי אמא שלו לא יודע לחפש מידע באינטרנט
גברת ענת אני כן חיפשתי וכול מי ששואל אל המחלה את ישר מגיבה מעניין אים יש לך קשר לזה שרוצה לקחת 3000 שקל
האפשרות שרופא עור ירפא את בנך מפיטריאזיס רוזאה או מכל מחלת עור אחרת שואפת לאפס. זה נאיבי לחשוב שתוכלי לרפא מחלה כמו זו בתשלום של 1 ק"ג עגבנית. אלא החיים