קרמים לשימוש ציקלודרם וניזורל
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דוקטור מיכל בגלל שאני סובל מפטריות ופריחה וגרד בראש פנים ומקומות אימטימים ומסביב לפי טבעת, במיון בבית חולים המליצו לי רשמו לי קרמים לשיומוש ציקלודרם וניזורל. לא אמרו לי ולא כתוב בשום מקום לגביהם. אפשר להישתמש בשניהם באותו יום באותה שעה או בנפרד? כשאני מריח אותם במקומות כפי שנאמר לי, אחרי כמה זמן אני אמור לשתוף אותם או שאני אמור להישאר כך ללא שטיפה למשך היום ולילה? אחרי שאני מתקלח, קרמים ממשיכים לפעול או יוצאים מהגוף? בכלל כמה שעות ההשפעה שלהן מזמן המריחה? תודה רבה לך מראש עבור תגובה לשאלותיי בנדון
שלום, במידה ויש חשד לפטרת בעור מומלץ על שימוש בקרם ניזורל או ציקלודרם. אין צורך בשילוב של שניהם, הקרם נספג בעור ולכן ניתן להתקלח לאחר שנספג.