שמוש בתרופה חדשה בשם מטריקס
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. בת 70 סוכרתית.בהונות רגלי נגועות בפטרת מחצי ומעלה. השתמשתי בלוסריל (4 בקבוקים) ולא עזר. הרופאה הציעה לי להשתמש שבוע ב קרטוספור ואחר כך לעבור לאמטריקס. שאלתי האם זה יעזור ולא ישפיע על העור מסביב. תודה על התשובה
שלום, חשוב להשלים משטח ותרבית ולבדוק האם צמחה פטריה ובמידה וכן מאיזה סוג. ציינת שטופלת בלק לוצריל וקרטוספור ללא שיפור, לכן ייתכן שמדובר בשינויים שאינם משניים לפטרת. אמטריקס יעיל גם לשינויים בציפורניים שאינם נגרמים מפטרת אז ניתן לנסות. בכל אופן, יש צורך בבדיקה קלינית ובדיקה מיקולוגית במעבדה על מנת להחליט בוודאות אם מדובר בפטרת. לעיתים יש צורך בטיפול בכדורים. בהצלחה!!!