אלקוםלרום תרחיץלרום תרחיץ

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

19/04/2017 | 21:33 | מאת: אילנה

עקב דלקת הקרקפת קיבלתי מרופא עור תרחיץ אלרום בשבוע ראשון שלוש פעמים בשבוע שני ושלישי פעמיים בשבוע רביעי וחמישי פעם אחת האם טיפול כזה לא יעשה לי תופעת לוואי של חסרת הדלקת? כמו כן אני לוקחת גלוקומין לסוכרת. האם הטיפול לא יעלה לי את הסוכר? האם זה טיפול יעיל?

22/04/2017 | 06:18 | מאת: ענת

לא רק שזה לא ירפא לך כלום אלא יהיה לך ריבאונד , כלומר , אחרי סיום הטיפול הקרקפת תבער תרתי משמע עם החמרה שלא תצאי ממנה. אלוקום זה סטרואידים חזקים , נתנו לך אותם כי לרופא עור אין ללמעשה תרופות למחלות עור. תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה