פטרייה בציפורן בוהן שמאל

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

08/04/2017 | 12:00 | מאת: מ

שלום, כבר כמה שנים (לדעתי 3 אולי קצת יותר) הציפורן בבוהן שמאל פטרייתית. ניסיתי פעמיים להשתמש בתכשיר למריחה על הציפורן כשכל פעם היה לתקופת שימוש של כחצי שנה, אך ללא הועיל. האם ישנה דרך לטפל בפטרייה ללא צורך להשתמש בכדורים? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
09/04/2017 | 08:08 | מאת: יונית

חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעוזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף

09/04/2017 | 21:32 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, ממליצה להמתין חודש ללא טיפול ולהשלים משטח ותרבית לפטרת מהציפורן. טיפול פומי לפטרת בציפורניים יעיל מאוד, במיוחד כאשר ישנה מעורבות של מספר ציפורניים. במידה ואין פטרת בבדיקה אין יעילות לשום טיפול. במידה וישנה פטרת ואינך מעוניינת בטיפול בכדורים ניתן לנסות תכשירים כגון: קרטוספור, אמטריקס , אגיספור, מיקוסטר, לק לוצריל ואחרים. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה