פטרייה בבוהן ברגל ימין
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש שמתי לב שיש לי התחלה של פטרייה בבוהן ברגל ימין.פניתי לרופא עור וקבלתי תרופה בשם EMTRIX בצורת נוזל אני שם את התרופה כבר חודש פעם ביום תוך כדי שמירה על תנאי הגיינה.איני רואה שיפור כלשהו. ושאלתי האם טיפול בלייזר יפתור את הבעייה וחשוב לא פחות האם הוא מאושר על ידי משרד הבריות . בכבוד רב. חג שמח
חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף
חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף