פטרייה בבוהן ברגל ימין

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

02/04/2017 | 10:20 | מאת: אוחיון משה

לפני כחודש שמתי לב שיש לי התחלה של פטרייה בבוהן ברגל ימין.פניתי לרופא עור וקבלתי תרופה בשם EMTRIX בצורת נוזל אני שם את התרופה כבר חודש פעם ביום תוך כדי שמירה על תנאי הגיינה.איני רואה שיפור כלשהו. ושאלתי האם טיפול בלייזר יפתור את הבעייה וחשוב לא פחות האם הוא מאושר על ידי משרד הבריות . בכבוד רב. חג שמח

02/04/2017 | 12:41 | מאת: דוד לוי

חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף

02/04/2017 | 18:09 | מאת: דוד לוי

חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה