שאלה לרופא פריחה שש שבועות
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לבני פריחה בשם pITYRIASIs ROSEA היום הייתי אצל רופא עור והוא רשם ללא שנוי מלבד נסיגה בפריחה במספר מקומות שאלתי יש לו את זה 6 שבועות יש משהו להעביר את זה ולמה הרופא נתן לו לעשות ספירת דם
לקריאה נוספת והעמקה
תחפשי בגוגל - הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר וזה הטיפול היחיד בעולם לפיטריאזיס רוזאה - הסבל של הילד שלך מיותר.
שלום, מחלה זו נמשכת בין מספר שבועות למספר חודשים וחולפת באופן ספונטני ללא טיפול. ככל הנראה יש קשר ויראלי. במקרים קשים ניתן לטפל בפוטותרפיה, משחות סטרואידליות ואנטביוטיקה מסוג רוליד שעשויה גם לעזור. אין צורך בס"ד. בהצלחה!