לקיחת רואקוטן / פגיעה בגדילה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמעתי שרואקוטן פוגע בגדילה (פוגע או עוצר), וגורם להקרחה בגיל מאוחר יותר. בני בן ה16 שוקל 56 והוא לוקח 50 מיליגרם במשך 5 חודשים ו40 מיליגרם במשך חודש. האם יש לחשוש שהרואקוטן יעצור או יפגע לו בגדילה? הגובה שלו הוא 163.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, המינון המצטבר המקובל הינו 120-150 מג/קג והמינון המקובל הינו 0.5-1.0 מ"ג ליום ישנן שתי גישות: מינון גבוה לתקופה קצרה מינון נמוך לתקופה ארוכה תחת טיפול חשוב לעשות בדיקות דם אחת לחודש -חודש וחצי נשירת שיער היא אחת התופעות לוואי שינויים גרמיים לא שכיחים ובמידה והנך חוששת לגבי העתיד ממליצה להתייעץ עם רופא אנדוקרינולוג. בהצלחה!