פטרת בציפורן ושמן אורגנו

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

24/03/2017 | 16:42 | מאת: גל

הי יש לי פטרת בציפוורן בבוהן בשתי הידיים ובמקום לקחת משחה על בסיס אנטביוטיקה כפי שהמליץ רופא עור החלטתי לטפל בדרך טבעית ומרפא ברפואה סינית נתנה לי שמן אורגנו ואמרה שאשים על הפטרת. אלא שהאצבעות שורפות לי מהשמן הזה גם לאחר שאני שוטפת את היד ובנוסף לכך נראה שהפטריה באצבע רק מתנפחת וכאילו שהאצבע בוערת לי ונפוחה. האם לפחד מזה וזה מעיד על בעיה או שזה טבעי שבגלל השמן זה מה שקורה לציפורן? להמשיך עם השמן בלי לחשוש או להפסיק? תודה

לקריאה נוספת והעמקה
24/03/2017 | 20:21 | מאת: ד"ר מיכל מידן

ממליצה להפסיק

01/04/2017 | 17:08 | מאת: דוד לוי

חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלי שקלים כמו טיפולי לייזר של בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף

02/04/2017 | 18:42 | מאת: דוד לוי

חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה