פטרת בציפורן ושמן אורגנו
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי יש לי פטרת בציפוורן בבוהן בשתי הידיים ובמקום לקחת משחה על בסיס אנטביוטיקה כפי שהמליץ רופא עור החלטתי לטפל בדרך טבעית ומרפא ברפואה סינית נתנה לי שמן אורגנו ואמרה שאשים על הפטרת. אלא שהאצבעות שורפות לי מהשמן הזה גם לאחר שאני שוטפת את היד ובנוסף לכך נראה שהפטריה באצבע רק מתנפחת וכאילו שהאצבע בוערת לי ונפוחה. האם לפחד מזה וזה מעיד על בעיה או שזה טבעי שבגלל השמן זה מה שקורה לציפורן? להמשיך עם השמן בלי לחשוש או להפסיק? תודה
ממליצה להפסיק
חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלי שקלים כמו טיפולי לייזר של בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף
חפשי בגוגל "פנגומט", זהו לק למריחה על הציפורן עשוי משילוב של חומרים צמחיים טבעיים. עובד נהדר וכמובן לא עולה אלפי שקלים כמו טיפולי לייזר שלא בטוח שעזרים וללא צורך בלקיחת תרופות רעילות המזיקות לגוף