שפשוף עור עמוק וצלקת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
השתפשף לי העור ונקרע באופן די עמוק בזרוע בעבר השתמשתי בויטה מרפן שהייתה מרפאת לי כל חבלה במהירות ולא היו נשארות לי צלקות לצערי הופסק הייצור , השתמשתי שבועיים בדרמגרן b אבל מצב העור ללא שינוי בכלל יש פס רחב של קרע בעור קיוויתי שהעור יגדל ושהפס יקטן אבל כלום לא השתנה כבר שבועיים בויטה מרפן היה הרבה ויטמין a שעזר לעור להתחדש יש משחה אחרת שדומה לויטה מרפן ? או כזו שתרגום לעור לצמוח מחדש ? תודה
שלום, לשיקום העור ניתן למרוח גם ציקלפסט או ציקלפט. במידה והפגיעה עמוקה עלולה להישאר צלקת ואז מומלץ למרוח קלו-קוט וכדומה לשיפור מראה הצלקת.