צלקות עמוקות מאקנה לאחר מספר שנים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בן 31. כשהייתי צעיר יותר (19-20) הייתה לי בעיה של אקנה. לא בכמות, אלא באיכות. כל פצע שיצא השאיר לי סימן די רציני. היום אני מבין שהסימנים האלה יישארו כל החיים ואולי אף ייראו יותר רע. השאלה שלי- מה אפשר לעשות כדי להעלים/לטשטש? או לפחות מאיפה להתחיל? רופא? קוסמטיקאית? מומחה כלשהו מומלץ? כמובן אם יש בכלל טעם. תודה רבה.
שלום, ממליצה לפנות למרכז המשולב לאסתטיקה בבית חולים איכילוב לפגישת יעוץ טלפון 6972424 הטיפול המועדף הוא בלייזר לשיפור מראה הצלקות, הטיפול משלב לייזר אבלטיבי(משייף) ולא אבלטיבי המעודד יצירה ששל אלסטין וקולגן. במידה ומדובר בצלקות ישנות הטיפול בקלוקוט וכדומה אינם יעילים. בהצלחה!