גירוי עז בעור הפנים ותחושת שומניות לא נעימה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד ד"ר מיכל מידן שלום רב אודה לעזרתך ביום ראשון השבוע התגלחתי לפני ארוע חברתי כאשר לפחות כמעט חודש לא התגלחתי הגילוח היה ממושך והיו מקומות שנאלצתי שוב ושוב להשתמש בסכין גילוח.מרחתי אחרי הגילוח קרם אותו אני מורח קבוע על הפנים שמרגיע אותו וכעבור שעה כל העור שלי בפנים צרב ואף היה גירוי עז משהגעתי הבייתה מרחתי אלוורה והמקום נרגע. מאז יום שני כל אזור הפנים רטוב או יותר נכון יש תחושת שומניות לא נעימה בפנים כל היום והלילה מה מומלץ לעשות? האם יתכן שהשימוש באותו קרם גרם לאיזה שיבוש בעור אצלי בפנים? בברכה ronen
שלום, רושם שנגרם גירוי לעור משנית לסכין גילוח, קרם גילוח או תכשיר האלוורה שמרחת. לגבי שמנוניות של העור, ניתן להשתמש בסבון צטפיל לעור שומני. סבון זה מתאים גם לעור מגורה וגם לעור שמנוני . בהצלחה!