פנים - רוזיצאה/סבוריאה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, לקחתי קרוב ל- 4 חודשים מינוציקלין כשהיה חשד לרוזיצאה. היו התלקחויות חוזרות כמו גרד צריבה ופריחה שמתחדשת עם שמש אור מיזוג...רופא אחר נתן לי אפלומיצין שעזר לי והעביר לי ההתלקחויות והתחלתי לראות יותר את הפנים שלי... יש עדיין אדמומיות שמסרבת לחלוף בלחיים בסנטר ובמצח וכמו פיגמנטציה מהדלקת שהיתה...הרופא אמר להמשיך עם האפלו אבל פעם ביום (במקום פעמיים) אחרי שבועיים פעם ביומיים ואח"כ פעם בשלוש. בנוסף הוסיף לי פעם בשבוע רטויט. כששאלתי אותו מה זה היה בסוף אמר סבוריאה עם דלקתיות...אז לא היתה לי רוזיצאה? למרות שכל התסמינים שחויתי התאימו לה (כמו תחושה של משהו שנכנס לעיניים, כתמים, עיבוי קל באזור האף)...האם האדמומיות תחלוף בסוף או תישאר?
את מצפה מרופא וירטואלי להשיב על שאלות סופר מסובכות במקום שהרופא שלך ישיב . זאת אך ורק כי הרופא הוירטואלי זמין במחשב. נו באת גברת ? אז אני אומר לך מה שהרופא לא אמר לך ולא תשמעי זאת משום רופא כי הם לא יגלו לך את זה. ברגע שמרחת סטרואידים ( אפלומיצין ) הריבאונד שלהם = החמרה ודאית ביום שלא תמרחי אותם. אסור היה לך להתקרב לסטרואידים גם לו ליום אחד. תלכי לגוגל ותרשמי קרם סבורם זה צמחי הכי טוב בעולם לסבוריאה.
את מורחת סטרואידים על הפנים ולא מבינה איזה גודל של טעות נוראית את עושה ולא מבינה מה יקרה לאחר המריחה. תחפש בגוגל - קרם סבורם במקום למרוח סטרואידים שיגרמו לך צרות צרורות. לא יאמן ...