שריטה לתינוק בן שנה וחצי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר שלום ותודה מראש, האכלתי תינוק בן שנה וחצי ולפתע ראיתי שהוא מכניס כמות גדולה של אוכל לבדו וניסיתי להוציא ואז בטעות שרטתי אותו ען הציפורן שלי בלחי די קרוב לפה ירד לו דם. לאחר מכן רחצתי את המקום במים וסבון ולאחר שהתעורר שמתי לב שזה לא רציני אבל נראה כמו פצע , רואים שזה שריטה כאילו חסר עור בקטנה. השאלה שלי האם כתוצאה משריטה של ציפורן יכול להישאר לפעוט צלקת לכל החיים? זה די מטריד אותי. או שזה יעבור ללא שום סימן. תודה מראש,,, המודאגת,,,
לקריאה נוספת והעמקה
קרוב לוודאי שלא. מדובר לרוב בפגיעה שטחית של שכבת האפידרמיס שלא מותירה צלקת.