סבונים ואל סבוןממה עדיף
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רציתי לדעת אחת ולתמיד מה ההבדל בין סבון ואל סבון? אני תמיד במחשבה שהאל סבונים של התינוקות הם הכי טובים כי הרי לא יעשו סבון עם חומרים ״לא טובים״ לתינוק. האם המחשבה שלי צודקת? ובמה כדאי לי באמת להשתמש לעור שלי? הנני בת 25
שלום, חשוב להקפיד על שימוש במוצרים קוסמטיים שאינם מכילים פרבנים, פנוקסיאתנול (חומרים משמרים) ופתלטים. ישנם מגוון של חברות בשוק ומומלץ להשתמש במוצרים של חברות המתמחות בתחום הדרמו-קוסממטיקה המשקיעות רבות במחקר ופיתוח כגון: אבאן, לרוש פוזה,ומוסטלה . (לרוב כתוב על גב המוצר אלו חומרים התכשיר מכיל).