שלבקת חוגרת בנערה צעירה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני כשבוע החלו כאבים ברגל ולפני כ-שלושה-ארבעה החלו לצאת שלפוחיות. פניתי עם זה לרופא משפחה שאבחן זאת כשלבקת חוגרת, וכן כחוות דעת נוספת פניתי לרופא עור שאישש את האבחנה. סבתי בת 80 ואיננה זוכרת האם חלתה באבעבועות בילדותה. אני מפחדת להדביק אותה. מה הסיכוי בכך? (בהתחשב בזה שאנחנו נכנסות לבריכה יחד ומשתמשות באותה המגבת- כלומר נמצאות במגע.) תודה רבה. אני. אגב אני בת 24 אם חשוב לציין
במקרה וסבתך לא חלתה באבעבועות רוח היא עלולה להידבק במגע ישיר עם השלפוחיות (באבעבועות ולא בשלבקת). בשלב שאין שלפוחיות ויש גלד לא ניתן להידבק. חשוב לא להיחשף לנשים בהריון, תינוקות ומדוכאי חיסון.