נשירת שיער אצל בת חמש עשרה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי עשתה לפני כשנה החלקות שיער יפניות , עקב כך ככל הנראה יש לה נשירה בחודשים האחרונים. רופא העור נתן לה כטיפול למשך שנה HSN 100 פעם ביום ותרסיס מינוקסין 2 פעמיים ביום . שאלותיי הן האם הטיפול הזה שכיח וידוע כעוזר ? האם תופעת הלוואי של המינקוסין 2 של שיעור הפנים מאוד שכיח ואם כן האם יש טיפול תחליפי לו ,ללא תופעת הלוואי הזאת ? בתי לא רוצה להשתמש במינוקסין 2 בגלל תופעת הלוואי, אודה לתשובתך.
שלום, נזק כימי לשיער כגון: החלקות יפניות , פנים מרובים עלולים לגרום לפגיעה בלתי הפיכה בשיער. ממליצה לפנות למרפאת שיער באיכילוב לבדיקת השיער ולקבלת טיפול מתאים. בהצלחה!
לא קיבלתי תשובה!!!