משחה מסביב לפה דרמקומבין

דיון מתוך פורום  רפואת עור - דרמטולוגיה

09/01/2017 | 00:55 | מאת: בר

שלום רב, קיבלתי משחה דרמקומבין למרוח סביב השפתיים בגלל יובש, הבעיה שבלילה זה יכול להיכנס לי לפה, האם זה מסוכן שזה נכנס לפה ואולי גורם לבליעה? ואולי עדיף למרוח רק ביום? ועדיין מה קורה אם זה כבר נכנס לפה? בתודה,...

לקריאה נוספת והעמקה
09/01/2017 | 05:58 | מאת: ענת

דרמקומבין לשפתיים ? מי הרופא המוזר חסר המצפון שרשם לך אותה לבעייה של יובש ? את צריכה להודות לאתר דוקטורס שיש לך במה להצגת השאלה כך שבאמצעותה ניתן לחשוף מחדלים נוראיים מה שנקרא בשפת עורכי הדין " רשלנות רפואית " ולחשוך ממך סבל עתידי ודאי שאם לא תזרקי אותה מייד עם קריאת שאלה זו היישר לפח האשפה. דרמקומבין היא משחה סטרואידית שבשימוש בה במחלות עור המלוות בדלקת היא גורמת יותר נזק מאשר תועלת ( כל מחה סטרואידית בכל שם ) אחד הנזקים הודאיים היא שהיא גורמת לעור להיות דק ( בלתי הפיך ) ואם מורחים בשפתיים שהן מימלא דקות את עשוייה לקבל שפתיים שיתבקעו לנצח ויתקלפו לנצח ואת לעולם לא תדעי שזו אטרופיה של העור (נזק של המשחה ) תחפשי בגוגל - קרם סבורם משחה צמחית מדהימה ללא תופעות הלוואי הנוראיות האלה. של הדרמקומבין.

10/01/2017 | 08:35 | מאת: ד"ר מיכל מידן

שלום, דרמקומבין מיועד לשימוש מקומי, לכן רצוי למרוח בערב לפני השינה ולהמתין שייספג ואז להירדם. לא אמור לגרום לפגיעה כלשהי אם נבלע. בהצלחה!

מנהל פורום רפואת עור - דרמטולוגיה