2 שאלות לקראת הריון- חלי
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, 2 שאלות לקראת נסיונות כניסה להריון: 1. רכשתי קרם ע"י הקוסמטיקאית שמכיל חומצות AHA BHA. האם אפשרי להשתמש בזמן ההריון? אם כן, עד איזה ריכוז? 2. אני סובלת משיעור יתר בפנים (כרגע גם עוד עם גלולות יסמין). אני שוקלת לעשות טיפול בלייזר בפנים. האם אפשרי בזמן הריון? האם עדיף לחכות לאחרי ההריון על מנת להימנע משינויים הורמונליים? תודה חלי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, לא מומלץ להשתמש בהריון ברטינואידים, חומצה סאליצילית או BHA ניתן למרוח במהלך ההריון AHA או חומצה גליקולית. לגבי טיפולי לייזר למיניהם, לא מומלץ בהריון. בהצלחה!