רוקטן וכאבי ראש .כבר שבוע
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביתו בת 11 לוקחת חודש וחצי רוקטן מינון 20 ליום. כבר שבוע סובלת מכאבי ראש. האם יכול להיות מהרוקטן ומה לעשות?תודה
אלוהים ישמור איך הסכמת בתור אמא לתת לה רואקוטן מבלי שבדקת מידע באינטרנט על תופעות הלוואי שלו ועוד לנעדה בת 11 שנמצאת בשלב של גדילה גופנית. ברור שכאב האש היא תופעת לוואי מבשרת לא טוב בלשון המעטה. ואת לא זקוקה בכלל לאישור של רופא עור לומר לרואקוטן ביי..ביי. לפני שיגרום לה גם לכאבי פרקים ( מנסיון ). יש פתרון מופלא ברמה שלא חלמת עליו. תכנסי לגוגל ותרשמי >> הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור זה האתר למחלות עור ברמה עולמית. הטיפול באקנה נקרא שיטת RAM זה טיפול צמחי שאין שני לו בעולם והוא אפילו יותר מהיר מרואקוטן בתגובה. תשמרי את האתר במועדפים כי תזדקקי לו. מקווה שעזרתי לך.
שלום, ישנן תופעות לוואי שכיחות כגון: יובש בעור, בשפתיים, רגישות לשמש וכדומה. כאב ראש קל עשוי להיות תופעת לוואי, אך במידה ומדובר בכאב ראש חזק וממושך ממליצה להתייעץ עם רופא עור מטפל ולשקול הפסקה של התרופה. בהצלחה!