נשירת שיער-סוג השערה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לעיתים לשיער שנושר לי יש בליטה לבנה קטנטונת בקצה השערה ולעיתים השיער נגמר בדיוק כמו כל השיערה בלי לבן. מה הבדל בין סוגי שיערות אלו, האם שיער שנתלש חייב שיהיה לו את הבליטה הלבנה ושיער ללא הבועה הלבנה הוא שיער שנקרע? מה משני המצבים נורמלי לנשירה תקינה. אני בת 23 ולא סובלת מנשיה חריגה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, נשירה של 60-300 ביום היא תהליך טבעי ותקין. לשערה 3 שכבות, כאשר השכבה החיצונית היא שכבת הקוקטילה, המורכבת מקשקשי השערה, אשר נראים כמו רעפים קטנטנים. אלו הן כנראה הנקודות הלבנות שציינת. בהצלחה!