מריחת לוסיריל בהנקה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רופא עור רשם לי לוסיריל לטיפול בפטרת ברגל. אני כשלושה חודשים אחרי לידה ורציתי לדעת האם אפשר למרוח לק זה בהנקה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, נהוג לחלק את התרופות בהריון ל-5 קטגוריות: A, B, C, D ו X. באופן עקרוני, תרופות מקבוצה A ו B הינן בטוחות בזמן הריון. למיסיל, שייכת לקטגוריה B, משמעות הדבר שמחקרים בחיות הצביעו על בטיחות התרופה, אך לא קיימים מחקרים דומים בנשים הרות . התרופה נחשבת בטוחה אך לא בוצעו מחקרים על נשים הרות. ממליצה להתייעץ עם המרכז הטרטוגני . בהצלחה!